blog 2

 V torek sva najprej dobila voden ogled firme z oznanitvijo varnosti pri delu, ob 8 uri se je za naju začel delovni dan, jaz(Luka) sem delal z drugim dijakom po imenu Mich in Karlo je delal z dijakom po imenu Morigz.  Do odmora sva že spoznala vse kar se v teh hali dela tako da do konca tedna sigurno nebo nič novega, prvi odmor je od 9.15 do 9.30 drugi pa od 12 do 12.30.  jaz sem na svojo srečo bil z dijakom ki se je izkazalo da zna govoriti bosansko ker so starši Bosanci tako da je bilo zame sporazumevanje lažje kot za Karlota ki je delal z Nemcem ki je znal angleško še malo slabše kot on.


V sredo te sreče ni imel nobeden od naju kajti so bili dijaki u šoli, jaz sem delal z Nemcem ki je še kar znal angleško, Karlo pa na žalost sam.  Na poti domov sva se ustavila v trgovini in videla da izbire ni veliko, pa vendar le sva nekaj kupila da imava lahko zagotovljene obroke za naslednjih par dni.


Danes sva se imela dokaj lepo kajti od 9.30 do 12 sva bila z dijaki ki so imeli »marketing meeting« kjer morajo vsak četrtek objaviti eno fotografijo na instagram podjetja.  Doma sva si nekaj skuhala in kmalu bova šla spat da se pripraviva za zaključek delovnega tedna.




Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Blog 3

Blog 4